Arkadaşlar Kullandıgım Tema head Kısmı Sinenin En Üst Kısmı Hoşuma Gitmiyor Ancak Bşaka Bir Temada Tam Aradıgım Gibi Bir Üst Kısım Var Bende Onu Kullanmak İsityorum Kendim Yaptım O temanın css dosyası ve kullanılan görselleri yukledim istediği adrese head dosyasını düzenleymiyorum beni aşıyor sanırım yardımınızı bekliyorum... Dosyaları Ek olarak veremiyorum siteme yükledim ordan Veriyorum Düzenlerseniz Çok Güzel Olur Yada Nasıl Yapabilirim...