5-6 aydir kullaniyorum ..Kurulumunda biraz sorun yasadim , zinstall scripti hala masa üstümde biyerlerde olacak. birileri zantastico diye bi eklenti yazmis , onu denedim (cpanel fantastico ya esdeger) , wordpress kurulumunu otomatik yapti sanirim. ama zantastico pek verimli degildi. host panele hic girmiyorum.müsteriler icin hic tavsiye etmem, ama kendiniz benim gibi kurup unutacaksaniz cok ta kurcalamiyorsaniz isinizi görür..
ha bide söyle bi problemimim oldu , bu zpanel default dizinleri baska yerlere atiyor , kendisi zpanel ana klasörü icinde cok alt klasörlere atiyor..bununla ilgili wordpresste bi permission sorunum oldu , simdi bi gircem aylardan sonra sayenizde

ne durumda diye .
Edit --> Screen Shot aldim : bu wp kurma eklentisi cok dandik mesela :
bide baktim 6 aydir hic bir ufak günelleme/yama dahi gelmemis zpanel e.