Insallah hocam ne diyim , iste bu Ab uyum yasalari kapsaminda , denetimleri artirmasinlarda.Bende istemem.
Bu arada evet o fiyati bende gördüm, 129 TL den baslayan fiyatlarla diyor ama Win7 yaptiklari gibi belkide bu ilk sürümü olabilir sonrasinda , yanina süslü versiyonlarini cikartip onlari daha pahali yapabilirler belki ultimate vs gibi.."Baslayan fiyatlarla" demesi killandirdi beni biraz...
Vatana bi düssün zaten anlariz artik..neyse kuran herkese hayirli olsun..bende yakinda alicam insallah..selamlar..
Edit --> Ha bak bi arkadas yine bilgi vermis surda (son kullanici icin fiyat 100$ in altinda ama pro olmayan sürümü diyor ) :
https://www.r10.net/isletim-sistemler...elli-oldu.html