Uix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Sekizin yaptığını kaldıramaz windows 7" microsofta güzel punch


http://www.youtube.com/watch?v=ujJaZ0IFVrQ
keişan ais ve red'i beğendim diğerlerinde iş yok bu parçada ilk şarkı daha iyidi