Arkadaslar , siz bu sistemi niye aliyorsunuz, isletim sistemimiz yasal olsun , birisi kontrole geldiginde yasal kullaniyoruz diyebilmek icin ise, suan sizin sistemler yine yasal olmayacak?
Ancak bu torrentten indirmeyip , burdan temiz windows 8 i 29 tl ye edinmek oluyor.Ama kampanya sartlari tutmadigi takdirde yinede , lisanssiz (kacak ) sürüm kullaniyorsunuz demektir.
Buna dikkat edin 29 TL ye herkes icin ,lisansli yasal Windows 8 Satilmiyor burda , basiniz belaya girmesin !! (sadece dostca bir uyari )
Ben 2 haziranda aldim diyelim. Ne farkedicek, nasil anlicaksin? Microsoftun avukatisiniz herhalde, yoksa boyle savunmazsiniz. Microsoft istese bi yontem uydurur bi hal caresine bakardi. Suan benim windows 8im lisansli mi, evet. Crackte yapmadim, serial girdim.
Ayrica belki 3 haziranda pc alan arkadasim 29tlye lisans alip, onu bana hediye etti. Bu kadar dert edinmeyin hocam, dunyanin sonu degil.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi