KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam. herhangi bir kontrol yapmıyor yani? (işletim sistemi, tarih vs. herhangi bir doğru bilgi kontrolü?) şuan vista kullanıyorum, eğer yapmıyorsa almayı düşünüyorum.
Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam hiçbir kontrol yapmıyor, direk kurabiliyorsunuz

Arkadaslar , siz bu sistemi niye aliyorsunuz, isletim sistemimiz yasal olsun , birisi kontrole geldiginde yasal kullaniyoruz diyebilmek icin ise, suan sizin sistemler yine yasal olmayacak?

Ancak bu torrentten indirmeyip , burdan temiz windows 8 i 29 tl ye edinmek oluyor.Ama kampanya sartlari tutmadigi takdirde yinede , lisanssiz (kacak ) sürüm kullaniyorsunuz demektir.

Buna dikkat edin 29 TL ye herkes icin ,lisansli yasal Windows 8 Satilmiyor burda , basiniz belaya girmesin !! (sadece dostca bir uyari )


Alıntı
Tekliften Yararlanabilecek Sistemler

2 Haziran 2012 ve 31 Ocak 2013 tarihleri arasında satın alınan tüm Windows 7'li PC'ler, bu Yükseltme Teklifinden yararlanabilir mi?
Katılım uygunluğu olan PC'ler, promosyon döneminde satın alınan ve geçerli bir Windows 7 OEM Orijinallik Sertifikası (Certificate of Authenticity) ve ürün anahtarı olan, aşağıdakilerin önceden yüklenmiş olduğu yeni bir PC'dir:

Windows 7 Home Basic;
Windows 7 Home Premium;
Windows 7 Professional veya
Windows 7 Ultimate
Not: Windows 7 Starter Edition, bu teklif için uygun değildir.