nicturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
leaseweb'den alıyorlar hizmetlerini, sizin ip'nizde Hollanda çıkışlı gözüküyor. Ayrıca router kullanıyorlarsa neden hollanda üzerinden yönlendirme yapıyorlar?
Yani kandırılıyoruz öyle mi? Anlayamadım acemisiyim bu işinde.

PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi firma acaba?
Söylemem etik olmayabilir, ama çoğu kişinin bildiği kurumsal büyük bir firma.