leaseweb'den alıyorlar hizmetlerini, sizin ip'nizde Hollanda çıkışlı gözüküyor. Ayrıca router kullanıyorlarsa neden hollanda üzerinden yönlendirme yapıyorlar?
Yani kandırılıyoruz öyle mi? Anlayamadım acemisiyim bu işinde.
Söylemem etik olmayabilir, ama çoğu kişinin bildiği kurumsal büyük bir firma.