EhoWuser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux kullanıcısı olarak Linuxçuları burada görmek çok güzel. Komutlarla yapmak istemeyenler için grafik olarak gnome ağ yöneticisiyle de bunu yapmak son derece kolay.

Bilgi için teşekkürler.
Emek vermek çok güzel, Windows ile herşey kolayımıza geliyordu. Şimdi hem hatalarımızı görebiliyoruz, hem kodlamamızı geliştiriyoruz. Sık Sık Ubuntu Deneyimlerimi Paylaşacağım