Beni eleştirmeyin. Aranızda yaşım, sizden küçükde olabilir. Ama deneyim olarak bir çoğunuzdan büyüğüm. Hiçbir olayada körü körüne inanacak kadar cahil değilim. Bilinmeyen çok şey var, orada biber gazı sıkılması çok sert elbette ama, neyse aranızda bir polis konuşursa daha iyi olur. Ama kutlanmamasını desteklemiyorum. Atatürk'ü bugün eleştiren, sevmiyen varsa "Meyve veren ağaç taşlanır, taşlayanın elleri haşlanır."