Mobil arayüze geçmişsin. Bak en altta "Mobil | Klasik" yazıyor. Klasiğe tıkla.
Arkadasin dedigi dogru hocam , bende mobile tikladim aynen sizin ekrandaki görüntüyü aldim, sonra tekrar klasike tikladim düzeldi.Siz o arka planda calisan msn leri , ftp yi ve internet bantgenisligini kullanan hertürlü programi bi kapatip deneyin.Oda olmazsa tarayicilarinizin cache ini temizleyin..