Arkadaşlar öncelikle size şöyle izah edeyim;

Aslında devletde kutlamak istiyor, sonuçta hepimiz Türk'üz milliyetciyiz. Velakin Cumhuriyet Bayramından bir gün önce dikkat ettiyseniz pkk çok eylemler yaptı, emniyetlerde bomba vs. gibi duyumlar alındı. Bu duyumlar sonucu devletde halkı korumak istedi. Dikkat ettiyseniz Cumhurbaşkanı ve diğer devlet adamlarının koruma sayıları bugün fazlaydı. Muhalefet kesimide halka ayak yaparak, racon kesti Yani hiçbir hükümet halkı karşısına almak istemez. Ama biber gazı sıkarak dağıtmalarıda gerçekten sert olmuş...

Not: Bu yazım tarafsızdır. Hükümet yanlısı değilim. Hepimizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun, Mustafa Kemal ATATÜRK ve şehitlerimizin ruhu şad olsun....