Devlet biz isek, hükümetin yaptığı yanlışın arkasında durmamız gerekmiyor.

Devlet biz isek, hükümete tepkimizi göstermemiz gerekiyor. Onlar bize biber gazı sıkıyorsa, biz de onları desteklemeyiz. Bizde onlara tepkimizi "insan" gibi gösteririz.