Yükseltmek veya temiz kurulum yapmak sizin elinizde, imaj dosyası veriliyor. Yahut dilerseniz direk dvdye yazdırabiliyorsunuz. Ben imaj dosyasını kaydedip, dvd ile sıfırdan kurdum. Hiçbir sorun çıkmadı, başkalarında ne sorunu çıkmış ki?