SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmuyomuş
[/COLOR]

Hocam bu ciddi bir durum. Kim yükseltme yaparak kurmak ister ki.. Kullanıcıların tamamına yakını temiz kurulum yapmak ister. Bu durumda satın aldığımız 29 TL'lik lisansları kullanamayacak mıyız yani?

Eğer kullanamayacaksak hiç bir değeri yok. 9 TL bile olsa.
ben denemedim daha, denemeden önce donanımhaber forumunda araştırıyordum o resmi gördüm

birkaç kişi daha aynı hata ile karşılaşmış



ama hata almadan temiz kurdum diyenler de çoğunlukta. anlamadım..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:03:12 -->-> Daha önceki mesaj 21:59:22 --

bu arada öğrendiğime göre dual boot olarak kurulduğunda sıkıntı yaşanmıyormuş