caqlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
win7 nin üstüne kurmak yerine ayrı bir disk bölümüne kurup beraber kullanabiliyor muyuz arkadaşlar yükseltme lisansıyla ? deneyen oldu mu ?


olmuyomuş


Hocam bu ciddi bir durum. Kim yükseltme yaparak kurmak ister ki.. Kullanıcıların tamamına yakını temiz kurulum yapmak ister. Bu durumda satın aldığımız 29 TL'lik lisansları kullanamayacak mıyız yani?

Eğer kullanamayacaksak hiç bir değeri yok. 9 TL bile olsa.