is amacli dusunuyorsaniz androidten uzak durun bence. ben kendimde is amacli samsumg tab 2 10.1 almistim, 1 ay kullandim is yapmak istedigimde tam bir iskence yasatiyordu, micro dalgada 2 saniye bekletip bozuk diye geri verdim ve yerine ipad 3 aldim ve cok sukur dertlerimden kurtuldum.
size tavsiyem ilk onceliginiz win 8 tapletler olsun, 2. secenek ipad ve son olarak android olsun
demek ki mikrodalgada 2 saniye bekletirsek bozuluyomuş

öğrendiğim iyi oldu