Merhaba Arkadaşlar,
Size çin malı tablet önermiyorum, ben bunun mağdurlarından biri olarak sölüyorum
Bu ürünler no name adı altında çinde üretilip polypad,codegen gibi firmalara komik bir rakamlara satılıyor. Bu firmalarda adı ve garanti altında piyasaya sunarak satıyor.
Yaklaşık 2 hafta önce hepsiburadadan codegen marka tablet aldım, almaz olaydım ürün kalite olarak 0'a yakın ve 3.günün sonunda ekranda çizgi çıkmaya başlamaya başladı, bence bütçeniz varsa motorolanın veya samsungun tabletlerinden alın.