cesurturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil arayüze geçmişsin. Bak en altta "Mobil | Klasik" yazıyor. Klasiğe tıkla.
hocam tesekkur ederim onu denedim lakin


Görüntüle: Klasik | Düşük bant genişliği
boyle bir yazı geliyor sayfa kalıyor