bizde ispiyoncu çok?
Bende o ispiyonculardanım fark etmiyor illegal sitede adsense gördüğümde şikayet ediyorum. Türk yabancı önemli değil.
Çünkü Ben adam akıllı konu bulup ona yazı yazmakla uğraşırken onların yok yere para yemesi içime sinmiyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:32:30 -->-> Daha önceki mesaj 13:21:11 --
Burada yandaş bulmak zor birader. Bende Yan ingilizce ya rusça yada almanca site açacam

anca bu şekilde kendi
milletimden korunurum
Kendi milletimden korunurum ne ya? Sen legal site açtında bizim millet zorla uğraştı banlattı mı ?