@Albos harika bir konuya değindin bizde ispiyoncu çok . millet can atıyo birini ihbar etmek için halbuki google 'un gözüne girdiğini düşünen enbesil çok.

edit:salak değiliz imajı vermeye çalışılmış ama başarılı olamamışım galiba resmi hemen değiştiriyorum...