Konu
Biz yapsak ban yeriz.
29-10-2012, 11:09:05
#3
İnSiDe
Sahtekarlıktan başka birşey değil. Adsense artık eskimiş çağ dışı mantığını değiştirmeli, saçma saçma işler yapıyor.
Bize kurallar politikalar var madem diğer kullanıcılara niye yok. Artık bu adsenseden nefret eder duruma geldim.