Aylardır araştırıyorum , adsense neye göre politikalarını uyguluyor şöyle bir tanıya vardım . Mesela bizim ülkemizde Türk adsense ,Türk google yetkilileri inceliyor sitemizi doğal olarak , heralde göz korkusundan dolayı sitede en ufak pürüzü bile büyütüp şak diye "Google politikalarına...." diye maili çakıyor .
Rusyada ise ya zaten hemşerim olayı var galiba verdiğim siteye bakın
Aha site burda. Ful w4rez uygulama acaba bunlar sadrazamın sol parmağımı neden banlanmıyor veya nasıl onaylanıyor.