Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar programın başarısını tartışmak için bu konuyu açmadım. Aranızda istediğiniz kadar tartışabilirsiniz. Herkesin fikrine saygı duyuyorum, Ne olduğunu bilenler var ve ben zaten onlara ulaşmak istiyorum. İlgilenenler bana pm ile ulaşsın lütfen. Saygılar