Konu
input nesnesine tıklayınca seçim oluşuyor??
28-10-2012, 16:00:29
#1
canary1907tr
Merhaba, input nesnesine tıklayınca seçim oluşuyor, bunu nasıl pasif hale getirebilirim?
Teşekkürler.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:00:29 -->-> Daha önceki mesaj 15:47:58 --
Yardımcı olabilicek var mı