Merhaba, input nesnesine tıklayınca seçim oluşuyor, bunu nasıl pasif hale getirebilirim?
Teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:00:29 -->-> Daha önceki mesaj 15:47:58 --

Yardımcı olabilicek var mı