Site sizin herhalde reklam için açtınız konuyu

sıradan basit bi siteyi kaliteli siteler arşivi yapalım diye vermişsin hemde ücretli paylaşım
beleş yaparsan yazı gönderem.
Beyler ne saçma saçma konuşuyosunuz ya vallahi site benim değil

Bende arkadaş dedikten sonra baktım ücretliymiş bende evet yazdım

Pr değeri 2 idi bende ekliyim dedim yıllardır bu forumdayım 1 kere bile böyle reklam yapmadım

Çoktan geçtik biz bu işleri ...