Ayın 4. inde VPS siparisi gectik ve 5 inde sistemimiz hazir hale geldi . ve Aldıgımzı günden beri Hosting arada gidip geliodu . Ve Biz bunlara TElefon ile acip bilgi veriyoduk Veri merkezinden oldugunu Söylüyolardi . ve Suan Cpanele hicbir sekilde giremiyoruz Trial olarak kurmuslar . Telefonlarına - Maillerine - ticketletlerine bakmıyolar .


Sayın r10 kullanıcıları Böyle bi rezaletligi cekmedim . Yani Bircok firma ile calıstım ama adamlar önce güzel hoş diyorlar sonra 3-5 gün sonra sesleri cıkmıyor..






http://imageshack.us/photo/my-images/208/adszya.png/
Resim yukarıdaki linkte Bulunuyor..