Evet haklısın arkadaşlar.

Bende arefe gununden berı düşüşler başladı hatta bırden düştü 1 k uzerıdeyken bırden 100-200 lere ındı bayramda şuan pek bır hareket yok,bırde benım sıte sosyal guvenlık alanına hıtap ettıgınden bayagı bı etkılendık.