Bende bır nevı o şekılde düşündüm,insanlar bayramda öteye berı kullanıcı sayısı azalıyor,kullanıcı sayısıda azalınca adsense tıklama başıda düşüyor sanırım.

sahra hocam bıraz soğuk espri olmadı mı bu..