Arkadaşlar son zamanlarda yayınladığım android uygulamarımdaki ctr oranı yüzde 6 ile 7 arasında değişiyor. Reklamı butonlardan uzaklaştırmam da bir fayda etmedi. Uygulamalarım yabancı çoğunluğu ingilizce kullanan ülkelerden(us,uk gibi)
Sizce sorun olur mu yüksek tıklama oranı?

Bayadır adsenseden ödeme alıyorum %2-3-4 oranlarıyla şuana kadar sorun çıkmadı. Uygulamarın tıklama oranının daha yüksek olması içimi biraz ferahlatıyor ama eğer hesabım uçarsa çok kötü olur.

Yüksek ctr lere sahip olupta tecrübeli olan arkadaşlar beni aydınlatabilirlerse sevinirim. İyi forumlar.