Konu
S3 almayı planlıyorum.
27-10-2012, 06:26:45
#3
Kalemder
Ben kullanıyorum S3 yurtdışından aldım. Ve hiç pişman değilim.
Sadece garantisi yok. Ne olmuş yani? Garantili olunca da cihaz yere düşüp kırılsa çizilse bir şey değişmiyor ki. Yine eline veriyorlar cihazı kullanıcı hatası diyerekten.