Arkadaşlar hep o lısteden program cıkardık : ) o yuzden eklemeye hıc denk gelmedım bugun de bu ıs basıma geldı bunu nası eklıcez ya bı program pc acılırken otomatık acılsın ıstıorum. msconfig ile falan degılheralde