deviL34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hurdaya yazdım onuda, alıntı yapmayı unutmuşum.
du ben sana bir alıntı yapayım ustadım

siz düşünürsünüz ve bilir bense aciz bir kul
hayata sizler gibi bakamam tek bir pencerem olmadı hiç
baktıgım yön bazen yanlış bazen dogru bazen iyi bazense kötü oldu
ve ben hiç bir zaman hayatımdan yazılar la
veyahut kareler le süslemedim gelecegimi
insanlara her daim yaşananlardan yansıttım kii
nefsin bedendeki hükmünden aciligini arındır lar vesselam