arkadaşlar e ticaret sitemiz dün geceden beri kapalı. Ticket açtık cevap yok. Telefonuda açan yok. Reklamımız vardı. Zor durumda kaldık. Mustafa beye ulaşabilme imkanı olan varsa konu
hakkında kendisini bilgilendirebilirmisiniz?
Probleminiz Giderilmişti.
Telefonla ulaşman imkansız dostum bunu belirteyim. Her zaman aradım bir kere bile karşımda bir muhattap bulamadım
Bayram'da Telefon ile ulaşamamanız normal. Ayrıca sizin belirttiğiniz problemler , Sunucu kaynaklı problemler değil. Bilginize.