Arkadaslar artik böyle konu acmasak? Cünkü bunu kimse paylasmak istemiyor. Örnegin; mahsülü cok iyi alan bir ciftciye gidiyorsun ve diyorsun senin domates, papatesler cok verimli senin taktigi söylermisin benimkilerde seninkiler gibi verimli olsun ve piyasaya bende gireyim? Lütfen arkadaslar biraz emek verelim