Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı Ya
ama yaptıkları çook büyük ayıp eğer açmazlarsa haksızlık olur
Asıl bana ayıp olacak

Facebook'a şu anada kadar profilimden 2 tane açık bildirdim