Blogtescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pagerankı bu kadar çok kafaya takmıyorum şahsen.
Usta, kafaya takmamak gerek bende bu dusuncedeyim, ama ister istemez kafa takiliyor cunku uzun ugraslar verdik, emeklerimizin karsiligini gormek mutlu edicektir bizi bu yuzdende olsa uyku tutarmi beni bilmiyorum...