geçmis olsun hocam açılmaz malesef sayfalarınızda başka admin yada yönetici yok muydu
bakın ben 2. admin felan yapmamaıştım hesabı kapatınca onlarda gitti.
bi kimlik onaylama url si vardı onu bilen varmı 1 deneyeyim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:12:51 -->-> Daha önceki mesaj 15:11:40 --
geçmiş olsun , açılmaz diye tahmin ediyorum.
mecbur açaçacak öyle yok. ben ona emek harcamışım %0 otolike çat gel kapat
kimlik bilgilerimi yollayacam