Onu bunu bırakta hani kimse bilemeyecekti. Aha adamlar bildi? Açıklama bekliyoruz.
Bu mesaj telefonumdan gönderildi. Yazım hataları için özür dilerim.
ahaha

hocam ne biliyim r10nun erkeklere ilgisi olduğunu bilmiyodum

. kız sorsam hemen bilirler ama erkeği bilemezler diye düşündüm .d