Yurt dışında İPhone 5 650$ civarında bir arkadaş getirimini yapıyor 50$ komisyon alıyor 700$ denk geliyor.Pasaport kayıtlı uluslar arası garantili.Şöyle bir şey daha var Appleda aile paketi var 4 tane alana 1 tane hediye.Eğer toplu şekilde getirirsek daha ucuza gelir bize.
Getiren arkadaşı fazla tanımıyorum güvenemedim.Aynı şekilde forumda getiren arkadaşlar var mı ?