Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 09:03:12
#4
KaRa_MaSkE
syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben adliyeden İ.K.M kazandım ve dayım olmadan
Gardiyanlıkmı daha iyi sizce yoksa katiplikmi ?