Ever bende kullaniyorum yaklasik iki aydir.Bugun mail geldi ilk odememi gondermisler. Bekliyorum. Bazen turkiye icinde video reklami veriyorlar. Ben daha cok Hollanda videolarini sitelerimde yayinloyorum. Hollandada yasadigim icin. Simdilik Iyi gidiyor.. insallah ilk odememde gelir.