Konu
Bu da benim ilk vitrin çalışmam (photoshop)
24-10-2012, 23:28:55
#20
Lotus_Expeditor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
teknomag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende evet diyorum
veeeee 2 oyla bizimlesin
gelecek çalışmanda daha iyi olman gerekiyor
başarılarının devamını dilerim ...
ben dünyalı evet veriyorum. ve 3 evet ile uğurluyorum.