Lotus_Expeditor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef Facebook kullanmıyorum. Nedeni insanı kendine kapatmaya çalışması. Örnekleri mevcut...
Mesajınız için teşekkür ederim hocam. Şuan bile arıyorlar arkadaşımı.
Tekrardan rica ediyorum, konuya giren arkadaşlar lütfen yardımınızı esirgemeyin.