peki otomatik olmayan başvuru nasıl oluyor?sitem dediğiniz gibi içerik yetersizliği diyordu başta ancak o sorunu hallettim.simdi google politikaları ile uyumlu değil diyor.
başvuru otomatik demedim, basma kalıp mailler var yetkili seçip gönderiyordur.sen başvuru yapmaya devam et.ama en kolay hesap almanın yolu bildiğin bir konuda blog yaz daha kolay alırsın.Güzel söz sitesiyle sonuca ulaşman zor bence.Daha sonra söz sitene de reklam ekleyebilirsin.hesabı al gerisi kolay