Normalde electro magnetic pulse olarak bilinen bir olay var ve herkes bunun projesini yapmaya yanaşmaz uğraştırır. Rusyanın falan 50 yıldır süren ar-ge çalışmaları mevcut.
Neyse asıl konuya geliyorum haberlerde verilen test alanında 8 tane tüplü monitör var, ekranları şerit şerit kayarak kayıt ediliyordu ve bu kameranın yakın bir mesafeden çekim yaptığı anlamına geliyor. Benim zamanında yaptığım projelerde ve süren çalışmalarımda bu manyetik alan etrafta içinden elektrik akımı geçen her aleti bozuyor(du). Fakat milyar dolarlık boeing test alanının üstünden emp dalgası yayan füze geçiriyor ama kamera çekime devam ediyor. Tümünü geçtim tüplü televizyonun veya monitörün yakınında sağlam elektrik çeken birşey çalıştırırsanız yine o görüntüyü bozarsınız.
Bunlar milleti keriz mi zannediyor?.