Benim başıma da benzer bişey gelmişti. NS değişikliğinden sonra başka PC'lerden girince yeni NS'lere yönlendiriliyordu fakat kendi bilgisayarımda girince eski site açılıyordu. Sonra Bilgisayarımda DNS Önbelleği temizliği yaptım ve sorun düzeldi. Sizde de böyle bir durum olmuş olabilir isterseniz sizde deneyebilirsiniz.

DNS Ön Belleği temizlemek için:
Başlat > Çalıştır > cmd yazıp gelen komut penceresinde ipconfig /flushdns yazın ve Enter’e basın.