Ssedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sefer umutlanıp girdim. Yine bembeyaz çok göz yoruyor
Üsteki sağ menü harika olmuş.

Portal teması falan yapsanıza siz ya yeminle hiç bir yerde yok kaç para derseniz alıcam o kadar yoklum çekiyorum.

Hayırlı satışlar
Teşekkür ettim Boş zamanlarda bakıyorum düşünmüyor değilim portal tarzında bir temayı