Çok Sennheiser aldım,
Dediğiniz gibi, bulk olan almıştım 5-6 sene önce. Mükemmel kalitedeydi 3 sene felan kullandım.
Sonra GG üzerinden buldum, malzeme kutu iyi gibiydi ama sonradan çabuk dağıldı.
En sonunda orjinalini aldım, o kadar özensiz kullanıyorum ki, banamısın demiyor.
Ne bir yıpranma oldu, ne başka birşey.
Artık replikaları çok kıytırık oluyormuş diye duydum, iade edemeyeceğiniz bir yerden almayın üzülürsünüz.