Arkadaşlar Selamlar
Size bir fikir danışmak istiyorum. Bu guruptaki gezintiyi Bayram ertesine atsak ne dersiniz. Çünkü ben bile gezemeyebilirim. Bazı arkadaşlar bayram dolayısı ile gezemeyecekler. Bir sizinde fikrinizi alalım istedik. Ne dersiniz. Görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. herkese iyi bayramlar.