Var olan bir satırı update yaparsınız. Siz mantığını kavrayamamışsınız tam olarak. Detaylı açıklayayım.
Veritabanımızda 1 tane girdi var olarak sayalım.
ID - veriadi - veriicerigi
1 - elma - armut,portakal,elma
Buraya kadar tamam mıyız?
Ben bu satır için tekrar güncelleme yapmak istiyorsam önce id'ye göre sayfaya veriyi çekerim örn;
$query=mysql_query("SELECT * FROM tablo WHERE ID='1'");
$row = mysql_fetch_object($query);
$oncekiVeri = $row->veriicerigi; // Tablodan veriicerigi adlı sütundan ilgili veriyi çektim
$sonraGelenVeri = $_POST['veri']; // Formdan gelen veri
$birlestir = $oncekiVeri.",".$sonraGelenVeri; // İki veriyi birleştirdim, veritabanında update yapacağım
$q = mysql_query("UPDATE tablo SET veriicerigi='$birlestir' WHERE ID='1'"); // 1 numaralı ID için güncelleme yaptım.Bu kadar.